Pages

6 Ekim 2009 Salı

Fırça Ağaca Çıkarsa!

Öyle şey olur mu? demeyin,bal gibi olur.
Elma ağacından elmaları,ağaca tırmanarak değil de,fırçayı fırlatarak,elmaları düşürmeye çalışırsak bal gibi olur.

Fırçayı fırlattık,düştü elmalar 1,2 tane

Bir daha fırlattık,3,5 tane yaşasın

Aç gözlü bu insanoğlu!!

bir daha fırlattık,fırça ağaçta kaldı.

ne mi yaptık,gülüşmelerle arkasından fırçayı düşürmek için süpürgeyi fırlattık,o da ağaçta kaldı :)


ne mi oldu?ağaca tırmanıp,hem fırçayı,hemde fırçayı kuratıcı olarak gönderdiğimiz süpürgeyi ağaçta asılı kalmaktan kurtardık.

eğlendik mi,evet

güldük mü,evet

elmaları bebişlerimle hapur,hupur yedik mi? evet.


Herşey güzeldi de,bebeklerim şimdi hastalar.

Ben de 2 kere sol omzumun üstüne düştüm,ben iyiyim de,bulaşık makinası hasarlı durumda,280 TL maddi hasar var :)

8 yorum:

  1. He he he diye gülerek post'u okuyordum ki sonuna gelince üzüldüm. Umarım civcikler iyidir şimdi, tabii anneleri de:)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun,acil şifalar.

    Civcikler hasta olmasın,iyileşsin,kıyamam onlara.

    YanıtlaSil
  3. başlığı ve fotoyu görünce geçen gün fırçayı eline alıp süpüren civcikler geldi aklıma ve Amanıııın dedim onlar mı fırlattı bunu ağaca:))))
    Geçmiş olsun bu arada, ama sonuç olarak güzel bir anı yaratmışsınız el birliğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Hepinize geçmişler olsun, kendinize dikkat edin....

    YanıtlaSil
  5. Kutucuğum,daha iyiler,şükür.

    Yıldız,Teşekkürler.

    Deniz,evet ama fırçayı baba kullandı bu sefer :)

    Azna,teşekkür ederim.

    Our twins of NY,teşekkürler.

    Hepinize iyi dilekleriniz için teşekkür ediyoruz,civciklerimle beraber.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun, çabucak iyileşirsiniz inşallah. Birde bana sorarsan yeni bir bulaşık makinesi al daha iyi :P

    civcikin gap linkini vermemişsin (yoksa ben mi göremedim) istersen mailimden at, oy veriim ben de :)

    YanıtlaSil
  7. Bikini is that the dress every woman wants to wear so as to travel right down to the beach for a touch of suntan and a dip in water. Therefore every woman has any kind of bikini to wear. once you are getting to beach or swimming bath you'd wish to stand out from the gang . High Fashion Swimwear

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...